Ten eerste, Calpol is een siroop die aan baby's en kinderen wordt gegeven, GEEN tabletten. Mijn Denzil kreeg baby Calpol van het dierenhospitaal met Gabapentine, ze geven humane medicijnen omdat die beter en zuiverder zijn dan de gebruikelijke dierenarts tabletten. Mijn dierenarts vertelde me de dosering en adviseerde me om naar Boots te gaan en Calpol voor baby's te kopen, en het werkt voor Denzil en heeft zijn leven gered. Ik heb het nu voor hem en als zijn temperatuur stijgt, geef ik hem een dosis en hij kalmeert. Mij is verteld dat ik hiermee de hersenvliesontsteking voorkom die zijn lichaam platlegt.
Ten tweede, nee, het bestrijdt geen infectie, maar het verlaagt wel de temperatuur die door een infectie wordt veroorzaakt.
Ik ga naar de apotheek voor een deel van Denzils medicijnen en ik heb ook Antesepsin en omeprazol en gaf mijn Sammy een dosis Antesepsin toen zijn buik de laatste tijd erg slecht was en gaf hem Calpol totdat ik hem naar de dierenarts kon brengen en de dierenarts zei dat ik geprezen moest worden voor snel denken, want anders had hij aan het infuus moeten liggen.
Eén ding dat ik zou doen, is het gewicht en de dosering van uw hond controleren met uw dierenarts. Mijn dierenarts is geweldig en zal me vertellen dat ik het bij de apotheek moet halen, omdat het beter of hetzelfde is.