Oczywiście wysłałem do nich e-mail, ale panikuję.
Skorzystaliśmy z ich subskrypcji próbnej dla dwóch kotów, która kosztowała 16 funtów, a potem próbowałem anulować, gdy dotarło pudełko, żeby nie naliczono nam 138 funtów, ale nie mogłem się zalogować, ponieważ nigdy nie poproszono mnie o założenie konta?
Poproszono mnie tylko o e-mail i pozwolono mi zapłacić.
Wszedłem na ich czat z pomocą i zostawiłem wiadomość, że nie mogę się zalogować, ale czy mogliby anulować subskrypcję i podałem im użyty e-mail.
Właśnie sprawdziłem i przygotowują się do wysłania kolejnego pudełka, więc zakładam, że naliczono mi 138 funtów.
Wysłałem im e-mail i czekam na odpowiedź, ale czy ktoś wie, jaka jest moja sytuacja?
Skorzystaliśmy z ich subskrypcji próbnej dla dwóch kotów, która kosztowała 16 funtów, a potem próbowałem anulować, gdy dotarło pudełko, żeby nie naliczono nam 138 funtów, ale nie mogłem się zalogować, ponieważ nigdy nie poproszono mnie o założenie konta?
Poproszono mnie tylko o e-mail i pozwolono mi zapłacić.
Wszedłem na ich czat z pomocą i zostawiłem wiadomość, że nie mogę się zalogować, ale czy mogliby anulować subskrypcję i podałem im użyty e-mail.
Właśnie sprawdziłem i przygotowują się do wysłania kolejnego pudełka, więc zakładam, że naliczono mi 138 funtów.
Wysłałem im e-mail i czekam na odpowiedź, ale czy ktoś wie, jaka jest moja sytuacja?