UK Pet Forums Forum banner

Pomoc dotycząca subskrypcji Untamed.

3.2K views 8 replies 8 participants last post by  Kate Clarence  
#1 ·
Oczywiście wysłałem do nich e-mail, ale panikuję.
Skorzystaliśmy z ich subskrypcji próbnej dla dwóch kotów, która kosztowała 16 funtów, a potem próbowałem anulować, gdy dotarło pudełko, żeby nie naliczono nam 138 funtów, ale nie mogłem się zalogować, ponieważ nigdy nie poproszono mnie o założenie konta?
Poproszono mnie tylko o e-mail i pozwolono mi zapłacić.
Wszedłem na ich czat z pomocą i zostawiłem wiadomość, że nie mogę się zalogować, ale czy mogliby anulować subskrypcję i podałem im użyty e-mail.
Właśnie sprawdziłem i przygotowują się do wysłania kolejnego pudełka, więc zakładam, że naliczono mi 138 funtów.

Wysłałem im e-mail i czekam na odpowiedź, ale czy ktoś wie, jaka jest moja sytuacja?
 
#2 ·
Oczywiście wysłałem im e-mail, ale panikuję.
Skorzystaliśmy z ich subskrypcji próbnej dla dwóch kotów, która kosztowała 16 funtów, a następnie próbowałem anulować, gdy dotarło pudełko, aby nie naliczono nam 138 funtów, ale nie mogłem się zalogować, ponieważ nigdy nie poproszono mnie o założenie konta?
Poproszono mnie tylko o e-mail i pozwolono mi zapłacić.
Wszedłem na ich wiadomości pomocy na czacie i zostawiłem wiadomość, że nie mogę się zalogować, ale czy mogliby anulować subskrypcję i podałem im użyty e-mail.
Właśnie sprawdziłem i przygotowują się do wysłania kolejnego pudełka, więc zakładam, że naliczono mi 138 funtów.

Wysłałem im e-mail i czekam na odpowiedź, ale czy ktoś wie, jaka jest moja sytuacja?
Czy na pewno nie otrzymałeś e-maila od untamed, kiedy zapisałeś się na wersję próbną? Kiedy ja robiłem wersję próbną, dostałem e-mail z napisem „Aktywuj swoje konto”. Pochodził on z help@getuntamed.co.uk.

Może warto sprawdzić, czy masz tego e-maila?

Jeśli chodzi o twoją sytuację... Tak naprawdę nie jestem pewien, ale jeśli masz zapis, że prosiłeś ich o anulowanie i było to zanim cię obciążyli, mogą być skłonni uszanować prośbę o anulowanie. Nie sądzę, żebyśmy byli obciążani, dopóki zamówienie nie zostanie wysłane... a my dostajemy e-mail z informacją, że przygotowują je kilka dni wcześniej.
 
#4 ·
Jakieś wieści na ten temat? Miałem ten sam problem. Dostałem pudełko próbne, nigdy nie aktywowałem konta i właśnie pobrali 55 funtów z mojego konta. Wysłałem e-mail z prośbą o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy
Dawno temu robiłem Untamed, więc nie jestem pewien, ale myślę, że prawdopodobnie otrzymanie pudełka próbnego jest aktywacją.

Obecnie mam Katkin i mieli zamówienie w kalendarzu na czas po pudełku próbnym.
Możesz dostosować termin lub anulować, jeśli chcesz, ale jeśli tego nie zrobisz, zamówienie zostanie wysłane.

Myślę, że Untamed jest prawdopodobnie takie samo, ale anulowałem po okresie próbnym.
Zrobiłem to na stronie internetowej, a nie przez e-mail, o ile pamiętam.

Sprawdź swoje e-maile, w tym promocje itp., ponieważ Katkin wysyła e-mail kilka dni przed przetworzeniem zamówienia, aby dać Ci czas na dostosowanie terminu, przepisów itp., jeśli chcesz.
Prawdopodobnie podobnie z Untamed.
 
#6 ·
To samo spotkało mnie. Kupiłem w zeszłym miesiącu pudełko próbne za 16 funtów, a 10 dni później wysłali kolejne pudełko i obciążyli mnie kwotą 55,90 funtów i najwyraźniej zapisali mnie do subskrypcji, używając moich danych bankowych!

Jak to jest legalne?
Jesteś wyraźnie poinformowany, że tak się stanie przy składaniu pierwszego zamówienia, czy to na pudełko próbne, czy w inny sposób. Wszystkie produkty subskrypcyjne działają w ten sam sposób.
 
#7 ·
Oczywiście wysłałem do nich e-mail, ale jestem w panice.
Użyliśmy ich subskrypcji próbnej dla dwóch kotów, która kosztowała 16 funtów, a potem próbowałem anulować, gdy dotarło pudełko, żeby nie naliczono nam 138 funtów, ale nie mogłem się zalogować, ponieważ nigdy nie poproszono mnie o założenie konta?
Poproszono mnie tylko o e-mail i pozwolono mi zapłacić.
Wszedłem na ich wiadomości pomocy na czacie i zostawiłem wiadomość, że nie mogę się zalogować, ale czy mogą anulować subskrypcję i podałem im użyty e-mail.
Właśnie sprawdziłem i przygotowują się do wysłania kolejnego pudełka, więc zakładam, że naliczono mi 138 funtów.

Wysłałem im e-mail i czekam na odpowiedź, ale czy ktoś wie, jaka jest moja sytuacja?
To samo mi się przydarzyło. Nie mogę anulować ręcznie, ponieważ nie założyłem konta. Jak oni się z tego wykręcają?
 
#8 ·
Czy próbowałeś wysłać im e-mail?


Na tej stronie jest napisane, że jeśli nie możesz znaleźć e-maila, którego wysłali w momencie zamawiania pudełka próbnego, wyślij e-mail na adres help@untamed.com

Mogą ponownie wysłać e-mail aktywacyjny. A może mogą pomóc anulować subskrypcję.
 
#9 ·
Oczywiście wysłałem im e-mail, ale wpadłem w panikę.
Skorzystaliśmy z ich subskrypcji próbnej dla dwóch kotów, która kosztowała 16 funtów, a potem próbowałem anulować, gdy dotarło pudełko, żeby nie naliczono nam 138 funtów, ale nie mogłem się zalogować, ponieważ nigdy nie poproszono mnie o założenie konta?
Poproszono mnie tylko o e-mail i pozwolono mi zapłacić.
Wszedłem na ich czat z pomocą i zostawiłem wiadomość, że nie mogę się zalogować, ale czy mogą anulować subskrypcję i podałem im użyty e-mail.
Właśnie sprawdziłem i przygotowują się do wysłania kolejnego pudełka, więc zakładam, że naliczono mi 138 funtów.

Wysłałem im e-mail i czekam na odpowiedź, ale czy ktoś wie, jak się sprawy mają?
To samo spotkało mnie!!! Anulowałem telefonicznie i e-mailem i otrzymałem odpowiedź, że anulują po lipcowym pudełku, które przyszło, ale zgadnijcie co, znowu wzięli pieniądze!
Nie mogę się z nikim połączyć przez telefon!
Pakiet informacyjny, który jest dołączony do początkowego zamówienia, sprawia, że myślisz, że to skromna brytyjska firma, ale dlaczego u licha nikt nie odbiera telefonu!! Ffs
Nienawidzę tych rzeczy, w których biorą pieniądze i zatrzymują Twoje dane, ponieważ zauważyłem, że moja poczta śmieci zwiększyła się po wykupieniu subskrypcji. Unikaj - również kot nienawidzi jedzenia!!!