UK Pet Forums Forum banner
21 - 40 of 80 Posts
Discussion starter · #21 ·
Ja, ik zou tegen iedereen die er een wil zeggen dat ze er echt over na moeten denken en veel onderzoek moeten doen, want ze kunnen lastig zijn en als ze niet dagelijks worden behandeld en de juiste training krijgen, kunnen het agressieve dieren zijn.

Mannetjes kunnen vreselijk zijn tijdens de puberteit. Een van de UKPouchie-leden heeft er 2 en ze maakt de hel mee met de oudste jongen.

Ze heeft hem laten castreren, maar hij is nog niet gekalmeerd en valt haar man aan en probeert elk stukje blote huid te bijten.

Toch is hij prima met haar.

Gambische buidelratten zijn totaal anders dan tamme ratten, dus ik veronderstel dat ze op deze leeftijd vrij volgzaam zullen zijn, hoewel Queenie's moeder van haar knuffels houdt en ook in armen in slaap valt.

Ze krijgen zo'n hechte band en kunnen de woorden "nee", "kom" en "weg" leren.

Een beetje zoals een hond eigenlijk.

Maar deze dieren zijn pas net gedomesticeerd.

Amy

Ze is zoooooooo mooi, misschien mijn volgende onderneming over een paar jaar :p

Discussion starter · #30 ·
Ik hoop het Trekky (Lesley).

Ze was een prachtig meisje, je Zee. (RIP) meisje.

Nou, hier zijn wat recentere foto's van Queenie.

Om een ​​of andere vreemde reden heb ik niet op dit forum kunnen komen, maar het werkt voor mij... op dit moment!

Image

Image

Image

Image

Image

Amy

oohhh jij bofkont, ze is prachtig :001_tt1:

Haar vacht ziet er anders uit dan die van chique ratten, of komt het gewoon door de foto's? Het ziet er korter en glanzender uit.

Nou, ik zou er graag een willen, maar ik zou er de tijd niet voor hebben, ik zal de voortgang van je meisje moeten volgen, zo schattig slapend op je :D

Discussion starter · #32 ·
oohhh jij bofkont, ze is prachtig :001_tt1:

Haar vacht ziet er anders uit dan die van tamme ratten, of komt dat door de foto's? Het ziet er korter en glanzender uit.

Nou, ik zou er graag een willen, maar ik zou er geen tijd voor hebben, ik zal de vorderingen van je meisje moeten volgen, zo schattig om zo op je te slapen :D
Ja, ze heeft een andere vacht dan tamme ratten, het is korter en glanzend, plus ze is helemaal spier, ze houden geen vet vast, ze lijken geen lichaamsvet te kunnen vasthouden.

amy

i hope so trekky(lesley)

she was a beautiful natured girl your zee.(rip)little girl.

well here are some more recent pics of queenie.

for some strange reason i have not been able to get on this forum but its working for me...at the minute!

Image

Image

Image

Image

Image

amy
WIL ER EEN ZOOOOO SLECHT lol! Erg jaloers Amy :D
Tammy x

Discussion starter · #34 ·
HĂ© Tam,

je krijgt er snel een.
Je weet dat Lesley 3 baby-pouchies heeft die in januari klaar zijn om te vertrekken!!;):D

Awh, wat is ze lief? :001_tt1: Inderdaad heel schattig zo op je slapen. Ik heb maar één van mijn chique ratten gehad die dat deed. Ik kijk ernaar uit om toekomstige foto's te bekijken en over haar te lezen. :D

Awwwwh
Ik hou van haar kleine witte stukje op haar staart ^^
De meeste GPR's hebben dat toch?

zéér schattige kleine mevrouw ¬

Ik kan niet uitdrukken hoe ongelooflijk schattig je Queenie is! Ik ben al jaren dol op buidelratten, maar heb er nog nooit een ontmoet en ik betwijfel of ik er op dit moment een zou kunnen bezitten, omdat ik het niet kan betalen. Maar ik zou er heel graag een willen.

Hoeveel meer werk is het om voor ze te zorgen dan voor een tamme rat? Tamme ratten hebben ook dagelijkse verzorging nodig, wat een genot is om te doen.

Discussion starter · #40 ·
Ze heeft eigenlijk niet veel meer zorg nodig. Je moet haar staart een keer per week invetten met vaseline, omdat die droog wordt. Heeft iets met de luchtvochtigheid te maken.
Eenmaal per week een goede levertraantablet, zodat haar huid niet schilferig wordt.
Een volledig metalen sterke kooi is een must!!
Papegaaienkooien zijn fantastisch.

Voornamelijk fruit en groenten, maar dat doen mijn tamme ratten ook, Queenie moet ook papegaaienmix in de rattenmix hebben.

VEEL EN VEEL hanteren, maar Queenie werd ook vanaf 2 dagen oud door haar fokker gehanteerd.

Ze hoeven niet in paren of groepen te leven, zoals tamme ratten. Sterker nog, soms kunnen ze hun kooigenoten van hetzelfde geslacht doden! Maar dit is zeldzaam.

Queenie loopt vrij rond zoals mijn tamme ratten, maar uiteraard langer en in afzonderlijke intervallen.
Een uur in de ochtend, een uur in de middag en dan 's avonds nog een uur of zo.

Het zijn echt fantastische huisdieren in deskundige handen!
Ik heb er veel over gelezen en ben nog steeds aan het leren!
Maar ik ga vaak naar de website van ukpouchies als ik vragen beantwoord wil hebben.

Ze zal binnenkort de puberteit ingaan, het duurt 3-9 maanden en ze kunnen erg ondeugend zijn, net als kleine peuters. Ze zullen knagen (dat doen ze toch al) aan plinten, enz. en kunnen humeurig worden om te zien hoe ver ze je kunnen duwen.
Maar met een stevig "nee" werkt het soms.
Mannen zijn erger en kunnen behoorlijk gemeen worden, meestal lost castratie dit op!

Oh, en ze moeten worden gehouden bij een kamertemperatuur van 20-24 graden, anders kunnen ze in een toestand van torpor komen, zoals winterslaap, en sterven.
Ik gebruik een warmtemat onder de metalen kooi en heb de verwarming op 20 graden staan.

Hope dat dat geholpen heeft
Amy x

21 - 40 of 80 Posts