Welcome to PetForums

Join thousands of other pet owners and pet lovers on the UK's most popular and friendly pet community and discussion forum.

Sign Up

Who likes. . . ?

Discussion in 'General Chat' started by Patterdale_lover, Jul 19, 2009.


  1. Patterdale_lover

    Patterdale_lover PetForums VIP

    Joined:
    Sep 25, 2008
    Messages:
    4,564
    Likes Received:
    172
    :p ;) :D


    The feeling of just shaven legs? Just done mine, after a five day gap :eek: and are silky soft :D feel weird on clothing though!!

    And another question, i was talking with my mates and someone said they don't shave their thighs??? :confused: I shave all of the leg, so do many people i know. What do you lasses do ?

    x
     
    1 person likes this.
  2. Lol random question! I have to shave mine everyday or I go like a prickley hedgehog and I hate it lol. :D
     
  3. Patterdale_lover

    Patterdale_lover PetForums VIP

    Joined:
    Sep 25, 2008
    Messages:
    4,564
    Likes Received:
    172
    Lol i know but i was just marvelling my sticks :D I don't have that, my friend does though, although she can never get hers soft it is always prickly. i have quite soft hair on my legs, but they are black so i always shave em off every two days, dunno why i left such a huge gap this time :eek:
     
  4. Classyellie

    Classyellie PetForums VIP

    Joined:
    Apr 16, 2009
    Messages:
    6,541
    Likes Received:
    105
    Oooo I LOVE the feeling of just shaven legs! When they are lovely and silky and soft after lashings of cream :) Even better when you put on some soft lounging pj's on too :D
     
  5. Rachh

    Rachh PetForums Senior

    Joined:
    Jun 24, 2009
    Messages:
    761
    Likes Received:
    20
    oh i only shave to just above the knee ;) the hairs on the top of my legs are small and the same colour as my skin nearly ;) not like the dark ones on the bottom half haha! xx
    i love the feeling when ive just shaved them and get into bed it feels sooo nice on my quilt ;D
     
  6. DevilDogz

    DevilDogz Guest

    If you use Veet or wax instead that feels much better than shaven legs :p :D
    I do just above the knee i dont have to go any futhur ;)
     
  7. Patterdale_lover

    Patterdale_lover PetForums VIP

    Joined:
    Sep 25, 2008
    Messages:
    4,564
    Likes Received:
    172
    You are soo right, im being a lazy bugga and saat in my pjs now and just rubbing my legs together cos it feels so odd!

    Same with me but i just like to be reallll smooth :D i dont go right up to my hip area :rolleyes: just half way up the thigh :D

    I waxed before and it got stuck on my leg cos the wax went cold :(
     
  8. Akai-Chan

    Akai-Chan Banned

    Joined:
    Feb 21, 2009
    Messages:
    3,591
    Likes Received:
    114
    I don;t shave atall! I find it waaay too much bother and I don't generally show my legs off anyway. The only person who sees them is my boyfriend and he loves me how i am anyway :D

    Peace
    Akai-Chan
     
  9. Rachh

    Rachh PetForums Senior

    Joined:
    Jun 24, 2009
    Messages:
    761
    Likes Received:
    20
    aha my guy lovess the feeling of my smooth legs after a shave ;)
     
  10. Patterdale_lover

    Patterdale_lover PetForums VIP

    Joined:
    Sep 25, 2008
    Messages:
    4,564
    Likes Received:
    172
    Awhh that is sooo sweet! Although i could not bare not shaving :eek:

    Haha, I have this one friend, who is male and he likes to run his finger down, he says it is like a slide :confused: :D
     
  11. Rachh

    Rachh PetForums Senior

    Joined:
    Jun 24, 2009
    Messages:
    761
    Likes Received:
    20
    men are rather weird :confused:
    lol
    :rolleyes:
     
  12. sequeena

    sequeena PetForums VIP

    Joined:
    Apr 30, 2009
    Messages:
    21,583
    Likes Received:
    578
    I'm a waxer :) I wax everything apart from down below ;) that is shaved :p
     
  13. Indie

    Indie PetForums VIP

    Joined:
    Nov 6, 2007
    Messages:
    4,284
    Likes Received:
    78
    i only have to do it once every 3 or 4 months.
     
  14. Baby Bordie

    Baby Bordie PetForums VIP

    Joined:
    Jun 21, 2009
    Messages:
    5,146
    Likes Received:
    160
    Hmmm, well if i WAS a women, i would shave everything off, except my head hair! :D:p I just know most men like a shaven.......You all know what im on about! :D
     
  15. borderer

    borderer Guest

    oh my bordie has gone all funny:eek:hmy::001_wub::yesnod::yesnod::prrr:
     
  16. Patterdale_lover

    Patterdale_lover PetForums VIP

    Joined:
    Sep 25, 2008
    Messages:
    4,564
    Likes Received:
    172
    Haha then you know very little my friend. Yes some men do prefer shaven, but just as many prefer not.
    Most women shave/wax everything off :D
     
  17. Patterdale_lover

    Patterdale_lover PetForums VIP

    Joined:
    Sep 25, 2008
    Messages:
    4,564
    Likes Received:
    172
    LOL bordie! :D
     
  18. borderer

    borderer Guest

    im not laughing i am shaking:smilewinkgrin:
     
  19. Baby Bordie

    Baby Bordie PetForums VIP

    Joined:
    Jun 21, 2009
    Messages:
    5,146
    Likes Received:
    160
    Oh good, i like shaved women, not Britney Spears shaven.... I dont like them bald... :D:p;)
     
  20. borderer

    borderer Guest

    i do:blush2:...........................:smilewinkgrin:
     
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice