Welcome to PetForums

Join thousands of other pet owners and pet lovers on the UK's most popular and friendly pet community and discussion forum.

Sign Up

its a wonderful day!!

Discussion in 'General Chat' started by bullyb, Jan 31, 2008.


  1. bullyb

    bullyb PetForums VIP

    Joined:
    Nov 2, 2007
    Messages:
    1,176
    Likes Received:
    35
    it is such a nice day today, it is cold, but nice! i am going to go for a run in 10 mins, i live in dewsbury and we have a canal there which is a beautiful place to run on a morning.
    i feel today is going o be a good day!! yay!!:D:D
     
  2. Eolabeo

    Eolabeo Guest

    Good for you buulyb :D Thats the spirit :D

    But everyone else has the wind and rain :( how come u aint got it? not fare :(
     
  3. tashi

    tashi PetForums VIP

    Joined:
    Dec 5, 2007
    Messages:
    16,655
    Likes Received:
    503
    Think I'll move up there - it is raining and really blowing a gale, seeing to the dogs this morning was quite a challenge all feed bowls and bins have had to be relocated into the kennels and the run fencing is waving in the gales!!!!!

    Blew the little welsh terrier off her feet bless her!!:eek::eek:
     
  4. Eolabeo

    Eolabeo Guest

    lol BLESS, Mine took one look at the weather and u turned back in, Only to be kicked back out by me for their morning pee's.
     
  5. bullyb

    bullyb PetForums VIP

    Joined:
    Nov 2, 2007
    Messages:
    1,176
    Likes Received:
    35
    its freezin and was really windy last night but its dry and the sun is tryin to get out. its just one of those days when i feel really positive!!:D
     
  6. colliemerles

    colliemerles PetForums VIP

    Joined:
    Nov 2, 2007
    Messages:
    39,167
    Likes Received:
    2,572
    its windy and rain here,,,,,awful,,,,,,,i gotta take my dogs out,, but dont want to
     
  7. Eolabeo

    Eolabeo Guest

    Sod that, I ain't taking mine out, They will stink ahhhhh i cannot ave that lol.
    the fart is enough for me let alone wet dog hehehe
     
  8. bullyb

    bullyb PetForums VIP

    Joined:
    Nov 2, 2007
    Messages:
    1,176
    Likes Received:
    35
    daz where are you? back me up here that its nice in w.yorks?? haha!!
     
  9. colliemerles

    colliemerles PetForums VIP

    Joined:
    Nov 2, 2007
    Messages:
    39,167
    Likes Received:
    2,572
    :p:p:p,,well it aint nice here,,i will get blown across the fields so if i aint back in a few hours,, send out a search party,,,,,,,,,,,,:D:D
     
  10. Eolabeo

    Eolabeo Guest

    Darren said it was windy and rain where he is aswell lol, on my morning thread :D
     
  11. Eolabeo

    Eolabeo Guest

    LOL :D:D:D
     
  12. bullyb

    bullyb PetForums VIP

    Joined:
    Nov 2, 2007
    Messages:
    1,176
    Likes Received:
    35
    not sure were daz stays right enough...im off running befofore it rains then!! see ya!:D
     
  13. Eolabeo

    Eolabeo Guest

    cya bully, Have a run for me lol.
     
  14. colliemerles

    colliemerles PetForums VIP

    Joined:
    Nov 2, 2007
    Messages:
    39,167
    Likes Received:
    2,572
    bully take my dogs wiv ya,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,i just wana sit here drinking hot chocolate,,,,,,,,,,,:D:D
     
  15. Vixie

    Vixie PetForums VIP

    Joined:
    Nov 17, 2007
    Messages:
    18,554
    Likes Received:
    270
    I'll join you collie I got to go get some tripe for the dogs now, ran out of the smelly stuff:) but dont want to got
     
  16. colliemerles

    colliemerles PetForums VIP

    Joined:
    Nov 2, 2007
    Messages:
    39,167
    Likes Received:
    2,572
    i cant get off me bum,,,,,, to cold,,dogs all sat looking at me,,,,,:)
     
  17. Vixie

    Vixie PetForums VIP

    Joined:
    Nov 17, 2007
    Messages:
    18,554
    Likes Received:
    270
    aww poor things (mine are doing the same thing LOL)
     
  18. colliemerles

    colliemerles PetForums VIP

    Joined:
    Nov 2, 2007
    Messages:
    39,167
    Likes Received:
    2,572
    dont look at them,,,,hee hee hee,,,,,,,,,,:D:D
     
  19. colliemerles

    colliemerles PetForums VIP

    Joined:
    Nov 2, 2007
    Messages:
    39,167
    Likes Received:
    2,572
    where have you been stuffing your face no doubt,,,,:rolleyes::rolleyes:
     
  20. AlphaMale

    AlphaMale Banned

    Joined:
    Dec 16, 2007
    Messages:
    113
    Likes Received:
    1
    im in sheffield.. and it's rainin here too... funny how Leeds has missed it yet Bradford and sheffield have got rain... bad luck I guess!
     
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice