Welcome to PetForums

Join thousands of other pet owners and pet lovers on the UK's most popular and friendly pet community and discussion forum.

Sign Up
Kitty_pig
Last Activity:
Jun 26, 2015
Joined:
Apr 9, 2011
Messages:
3,289
Likes Received:
66
Trophy Points:
48
Home Page:
Location:
away with the fairies
Occupation:
student

Share This Page

Kitty_pig

PetForums VIP, from away with the fairies

Kitty_pig was last seen:
Jun 26, 2015
    1. MoggyBaby
      MoggyBaby
      Hey KP, lovely to hear from you and I am so glad that Luna seems to be settling down and nother giving you quite as much grief as she once did.

      Merson has considered your / Luna's propsal, and thanks you for it, however he feels it is his duty to stay at Moggy Towers and keep these 2 young, black whippersnappers under control. He thinks they have FAR too much fun and need to quieten down a bit!!! :D He finds hissing at them on a regular basis makes him feel better even though they ignore him and carry on with whatever mischief they are up to!!! :thumbup:
    2. Beagle Mafia
      Beagle Mafia
      I'm ok thanks, been gym tonight and feeling great :) how are you? Xxxx
    3. feathered bird lover
      feathered bird lover
      i just went on my thread for watermelon exploding, we had left the watermelon in an aluminium fruit bowl for a week or so, and was gonna get around to eating it but never did, we heard a whooshing sound and then a wee noise and the melon splattered all over the floor, what a stinking mess, but it did make us laugh, never had come across this before. don't know how long melon had been on display in shop but it cost £4 anyhoo that's what hapoened. ttfn
    4. MoggyBaby
      MoggyBaby
      Thank you for the rep hun!!!! :lol: :lol:

      Your kindness knows no bounds. :D You little star you. :)

      xx
    5. buffie
      buffie
      As long as you keep the treats flowing and the grovelling at the high limit mark I'm sure she will forgive you.
    6. buffie
      buffie
      You earned it xx
    7. buffie
      buffie
      Thank you for the rep :)
    8. Emma-Jayne
      Emma-Jayne
      Oh no!

      Naughty Luna, be nice you meanie. How can I yell at you, you are just too cute for words.

      Em xx
    9. Emma-Jayne
      Emma-Jayne
      I actually feel good today! Car should be back on the road soon, Tabitha is healing well and Moriarty is adapting well to being an indoor cat. Body's still being a pain in the joints LOL.

      Hows the brood?

      Em x
    10. holly2009
      holly2009
      Thanks for the rep hun x
    11. Emma-Jayne
      Emma-Jayne
      Thanks for the rep hun. Oh and yes I would :D
      My Babies are my life and I'd be there in a shot to get them back.
    12. Beagle Mafia
      Beagle Mafia
      Thankyou for stopping to be so kind xxx
    13. holly2009
      holly2009
      Furr babies are very well thankyou! Both zonked out at the moment : )
    14. metame
      metame
      Haha thanks for the rep :)
    15. DoubleTrouble
      DoubleTrouble
      Channel 4 undercover boss!!! Blue Cross - on now!!
    16. MoggyBaby
      MoggyBaby
      Hey hun, great big thank you for the rep!! That was very kind of you. :D

      Negative rep..... how childish is that anyway????? :confused:
    17. malibu
      malibu
      Will post some once they are born x
    18. malibu
      malibu
      Yeah he did, the vet has said he thinks he can feel 4 x
    19. malibu
      malibu
      Thanks honey, yeah so am I, she's back where she belongs, cuddled up on my bed hehe x
    20. charliesmam
      charliesmam
      Omg you're just down the road lol, im in New Brighton. Im made up theres someone local to me on here..loverly to meet you xx
  • Loading...
  • About

    Home Page:
    http://www.lunasmummy.blogspot.com
    Location:
    away with the fairies
    Occupation:
    student
    Married, pregnant, exhausted generally speaking :lol:

    Fur-less mummy to Luna, Maggie and Crystal

    writing
    spending time with my animals, friends and family.

    Signature

    Proud furless mummy of Luna and Maggie - GO MOGGY MONSTERS!


    Not so secret chocolate roll scoffer extraordinaire
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice